Niet „Wat denk je hiervan?”, maar „Wat voel je hierbij?”

brain emotionsMeer rekenen houden met emotie is de aanbeveling van een artikel over ’branding’ in Smashing Magazine.

Onderwijs en leren kan optimaler als we inhoud en leerprocessen meer afstemmen op emotionele binding. Creativiteit heeft hier een zware rol bij.

Gepubliceerd door

Sem

Beheerder van het netwerk LRN21. Instructional designer en gamification developer. Community manager van Mission Start. Organisator Gamification Conferentie 2017.

Niet „Wat denk je hiervan?”, maar „Wat voel je hierbij?”

brain emotionsMeer rekenen houden met emotie is de aanbeveling van een artikel over ’branding’ in Smashing Magazine.

Onderwijs en leren kan optimaler als we inhoud en leerprocessen meer afstemmen op emotionele binding. Creativiteit heeft hier een zware rol bij.

Gepubliceerd door

Sem

Beheerder van het netwerk LRN21. Instructional designer en gamification developer. Community manager van Mission Start. Organisator Gamification Conferentie 2017.